20 Eylül 2017 Çarşamba

Özlüyorum

Şairler kağıtları sözlüyor ıslak ağaçların altında
Ben nemli kirpiklerle gözlerini özlüyorum
Seher şafağı gözlüyor rüzgarlı bir yaz günü
Kafamın dağıldığı her serinlikte özlemini özlüyorum.

Güneş doğuyor seni özlüyorum.
Ay doğuyor seni özlüyorum.
Günler geçiyo hiç değişmiyo hasretin.
Çünkü en çok ne kadar özlenebilirsen
Öyle özlüyorum seni.
Elimi tutsan yanaklarını özlüyorum,
Yanaklarını öpsem, dudaklarını...
Ve ne vakit baksan bana tüm kalbinle özlemini özlüyorum

Mitoz bölünüp her yerine doyasım geliyo aynı anda.
Ama birden fazla olamam ki ben
Bir gözüme baksan diğer gözümle özlüyorum.
Dudaklarıma baksan yanaklarım özlüyor.
Saçlarıma dokunsan ellerim kıskanıyo

Her şeyimle özlüyorum.

Sensiz uyuduğum her gece
Yaşanmamış huzurumuzu özlüyorum

Doysam sana bir kaç dakika
Özlemesem seni,
Özlemimi özlüyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder