2 Haziran 2015 Salı

Yaftalamayın bilmiyorsunuz!!!

Niye böyle olduk biz? Harbiden dediğin gibi düzgün biri mi çıkmadı karşımıza? Yoksa biz mi yeteneksiziz sevmeye?
Ah be kalemim zaten bir sen çektin şu dünyanın elemini bir de ben. Bazen yürürken sokaklarda kafamı eğmiş, sağımdan iki genç geçiyor. Dilim varmıyor demeye ama onların deyimiyle aşıklar birbirine. Sahi seviyorlar mıdır birbirlerini yoksa geçici bir heves mi ki onların aşk sandıkları da? Yada biz abartıyoruzdur belki ha olamaz mı? Belki de gerçekten onların yaşadığı gibi bir şeydir ---.
Kalemim, bazen dünya dahi karşı çıkıyor bize biliyor musun? Diyorlar ki "sen sevmiyorsun" ki çoğu zaman inanmayanlar oluyor bunu söyleyenler. üzülüyor insan biliyor musun? Belli etmesem de koyuyor genelde -zaten ben ne zaman belli ettim ki üzüldüğümü-. Umursamıyorum yalnızlığımı falan ama yaftaları bir süre sonra göz ardı edemiyorsun ki.

Bazen başlarım be diyorum kalemim. Aşkları da sevgileri de yalan.  Adam olsalardı da sevseydik ne olurdu biraz da biz gülseydik. Delikanlı gibi sevilecek bir kız kalmamış şu çevrimiçi dünyada. Bırakalım kendi harikalar diyarlarında onları. Hiç birinin aşkı da kahrı da umurumuzda olmasın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder