16 Mayıs 2015 Cumartesi

Senden Sonra...

Olur da inansaydın şair olur muydum bilmiyorum.
Yahut gider miydi sevgine kavuşmuş ellerim klavyeye.
Bir ton hatıra var biliyor musun -unutasım da-? silmiyorum.
Silmeyim ki bileyim yürek lazım sevmeye...

Çok geldi belki de ondan inanmadı, bu kadar sevgi.
Vazgeçmeli bir Mecnun geldi ise maşuğun reddi.
Yüreğimin damarları da kitlense verirken kararı terki.
Düşünmeden edemiyor akıl, onunla mutludur belki.

Şiirlerimin mısralarımıydı senden bana kalan.
Yoksa bildiğimden mi yazıyorum ne helal, haram.
Sen eksikliği çekenlere, bulunmazmı ki bir bakan.
Kanar durur kalbim, ve hatta kapanmaz yaram.

Tarık Gönen

Şiiri yazdıktan sonra bilgisayarımı açık unuttum ve yemek yemeye gittim geldiğimde ise şiiri uzamış buldum :D direk olarak aktarıyorum 

"Yaralar kanamak içindir, gözlerse kana bulanmak
Aşığa müstehak olan alemde biçare dolanmak
Eğer acı naraları mırıldanmaksa aşkı anmak
Benim bitmeyen kahrımdır bu bitap gönle yaranmak

(Fatih abinden hediye bir dörtlük :)     )"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder