4 Haziran 2020 Perşembe

Vasiyet

Bir gün bitirdiğimde bu yolculuğu,
Sevdim tanrım diyeceğim.
İyi bi insan oldum mu? Bilmiyorum ne kadar kötüydüm.
Dolu dolu mu yaşadım yoksa çıkamadım mı kafesimden bilmiyorum.
Evrende neler yaptım, olmasaydım ne olurdu, neden yaratılmıştım neydi bütün bu geçen yılların mevzusu bilmiyorum.
Ama sevdim, bunu biliyorum.

Yarattığın başka bir bedene tutuldum,
Ellerini her tuttuğumda tekrar heycanlandım, okşadığımda saçlarını farkındaydım parmaklarımın arasında gezinen bu eserin, sesini duydum bütün müziklerini susturdum tabiatın, varoluşum boyunca var ettiğim güzellik kavramımı tek bir gülüşte topladım, gözlerinde, dudaklarında, kalbinde, uykusunda seni gördüm.
Yüzlerce tablosunu incelediğin bir ressamın başyapıtına ait olurmuşçasına güzeldi.

Neydi bu curcuna, bu koşturmaca, bu nefes alıp verme hırsı, yaşama tutkusu, bilmiyorum. Neden yaratıldığımı da bilmiyorum, ama bir şey biliyorum. Sevdim. Ve teşekkür ederim tattırdığın bu güzel duygu için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder