3 Şubat 2016 Çarşamba

Gideceksin

Bir gün her şey gibi çekip gideceksin,
Ömrümün üzerine sinmişliği hiç gitmeyecek.
Göz yaşlarım ıslatacak kaldırımlarını.

Her şeyini çekip gideceksin bir gün,
Kapılarını, camını, pencereni, kalbini,
Aralık kalmış neresi varsa hayatının,
Hepsini, hepsini çekip gideceksin.
Hem her kar erir bir gün,
Ve her yağmur elbet bir gün düşecek yer yüzüne.

Sonra bir çift göz kalacak geriye.
Bir cilt söz anlamsız yerine.
Bir çift köz, nargilede unutulmuş,
Ve hiç bir duman dem vuramıyor,
Gözlerinin ferine...

Her şey gibi sevgili,
Sen de her şey gibi gideceksin,
Senden sonra her şey sen gibi gelecek.

Bir gül sevgili,
Bir gül diğerleri gibi solacak,
Sonra ben gibi dolacak yağmur damlaları.
Gözüm kokacak toprak.
Gökkuşakları beni hatırlatacak sana,
Bir damlanın ahengi simamı hatırlatacak.
Ben gibi hışırdayacak ağaçlar,
Ben gibi gürleyecek hava,
Yıldırımlar benim gibi parlayacak.

Bir gün sevgili,
Bir gün herkes gibi sen de sileceksin,
Ama kimse sevemeyecek seni ben gibi...

Ama kim ne derse desin mevsimim,
Her bahar gibi zamansız,
Sen de bir gün gideceksin.
Her demli yudumumda,
Yavaş yavaş biteceksin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder