25 Şubat 2016 Perşembe

İmkansızı sevmek

Geceleri boğazın ortasında kürek ceken kayikciya kiziyorum.
Nasıl diyorlar?
İniyor kayıkçı, çıkıyor kayıkçı.

Suyun sessizliği tırmalıyor kulaklarımı.
Hecelere kızıyorum,
Heceler, boğazlıyorlar beni.
Zaten bir boğaz bir de heceler huzur vermiyor bana.
Ve ne garip rastlantıdır ki ben de bir tek ikisine haykırıyorum derdimi.

Sonra diyorum ki kendime,
Güller beklersin de bahçende,
Ne ekersen onu bicersin.
Hayaller çizersin kağıtlara
Ama ne yazarsan onu silersin
Üç dilek hakkın olsa,
İmkansızı dilersin.
Ve kime ne yazarsan yaz,
Sen, şair musvettesi!
Şiirlerinde sözünde,
Her methiyyen de,
Hepsinde,
Aslında bir tek,
Aslolanı silersin.

Seferler uğrar boğazlarına,
Denizsiz kıyılara fenersin.
Seherler geçer geceden,
Sen inadına,
Nerde sevilmeyeceksen,
Gider orda seversin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder