19 Ekim 2015 Pazartesi

Kırıldım, saç uçlarıma kadar

Bir tweet atabilmek için üç yüz sayfalık bir kitabı tek gecede bitiren birinden, pulsuz bırakılmış bir kırgınlık mektubu...

Çok kırmıştın beni o gün, saç uçlarıma kadar kırılmıştım.
Kaç parçaya kırılabiliyorsa bir çay bardağı o kadar, o kadar kırılmıştım sana.
Sahi.
Kaç işçi gerekir bir bardak çayı toplayabilmek için?
Kaç kişiyi öldürdüm düşlerimde çay için?
Kaç santimetrekareye dağılabilir ki bir bardak çay?
Boğazda umursuzca saçılmış bir bardak çayın dem taneleri misali dağılmıştım o gün, sur uçlarına kadar dağılmıştım.

Hala da toparlanamamışımdır belki de kim bilir.
Karşılaştırmak zor senden sonrasını, öncesini. Senden önce ben bir kitaptım belki de ve en fazla bir kitapta olabilecek kadar mutlu! bir son bekliyordu beni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder