22 Nisan 2015 Çarşamba

Eğitimli kuklalar

Eğitimli kuklalar arasında geçen hayatım hep dışarıda tutulmayı gerektirdi bana. Denileni yapan, düşünceden soyutlanmış bitkisel hayattaki beyinleri ile sistemin bir parçası haline gelen kuklalar arasında.
Mesela herkes sınav kazanmayı bir değer olarak görürken ben onun bana getireceklerini görüyordum. Çok para kazanmak isterken herkes ben doyasıya harcayabileceğim kağıtlarım olsun istedim arkadaşlarımla. Sistem "yok yazılma" dedi derste ve insanların bu uğurda doldurmaya başladılar sıraları, bense sadece öğrenmek için gittim. Hoca "Çıkanı yok yazmayacağım" dediğinde sınıfın yarısından çoğunun boşalmasının nedeni de budur sanırsam.
Ben eğitimli kuklalar arasında kalan -kimine göre- bir  anarşist olarak iddia ediyorum ki "her insan topraktan gelmemiştir zira ancak odun olabilir bir kuklanın ham maddesi."
Tarık Gönen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder