19 Nisan 2015 Pazar

Mekanıma kavuştum

Mekanına kavuşmuş yalnız bir kuş gibi çırparken kanatlarımı. Hapis edildiğim parmaklıkların kırılışını hatırlatırcasına ne dediğini anlamadığım, kulaklarıma yabancı kalan bir müzik işitiyorum hemen arkamdaki tahtalar arasındaki hoparlörden. Bir hayat var dışarıda akıp gidiyor hiç kurumayan bir şelale misali, benim umurumda dahi değil sükunet içindeyim. Kuş sesleri içersinde kaybolup giderken bütün stresim hiç bir şey düşünmemenin -seni bile- müteşekkirliği içindeyim. Girerken o kapıdan amerikayı keşfeden ve farkında olmayan coulomb gibi meraklı ve şaşkındım, buranın sıradan dünyanın bir parçası olduğunu düşünüyordum ta ki kitap kokusunu içime çekip birlikte bir düzen oluşturan tüm düzensizlikleri, estetikten uzak gibi gözüken ama güzelliğin tüm duygularını yaşatan bu yerle göz bebeklerimi buluşturana kadar.

Dost tavsiyesi üzerine geldiğim bu yerde anladım ki. "Hayat size bazı dostlar verir, bazı dostlar ise size hayat."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder