22 Nisan 2015 Çarşamba

Hatalar

Hayat bazen birini çıkarır karşına farkına dahi varamazsın, yahut varsan da anlayamazsın değerini, kırarsın dikenini güllerinin. Hayat bazen birini çıkarır karşına bir şans verir ve sen sadece yanından geçip gitmesini izlersin. Verdiğimiz küçük, ani ve bazen aptal kararların hayatımızı ne kadar etkilediğinin farkında olsak kim bilir belki de kafayı yerdik. Mr. Nobody filmini izleyen arkadaşlar anlamıştır sanırım ne demek istediğimi. Birine söylediğiniz küçük bir söz yahut kaçırdığınız bir tren hayatınızı çok köklü değiştirebilir, on yıl sonra alacağı bir evlenme teklifini şimdiden reddedenler gördüm ben mesela hem de farkında olmadan. Böyle şeylere kader deyip geçmemek lazım "haşa kadere inanmadığımdan değil" ancak kader bizim kararlarımız doğrultusunda yön bulur.

Hani derler ya bir şeyi yapmadan veya söylemeden önce iki kere düşünün diye. Siz iki kere düşünmeyin on kere düşünün, yirmi kere düşünün, etraflıca bir düşünün. Hayatınız yanlış bir yöne girmesin diye her kararda düşünün. Kendimden örnek verirsem önceden çok düşünmezdim ben kararlarımda fakat sanırım hayatlar değil hatalar oldu beni pişiren. Bazen ah ulan şu ağzın bir kilidi olsa da vursam diyorum yahut şu ellerim klavyeye dokunmasaydı çoğu zaman. Keşkelerle geçiyor işte hayat bize düşense kendi paralel evrenimizde diğerleri yokmuşçasına yaşamak oluyor.


Hatalardan korkun "özellikle de sizi etkileyeceğini düşündüklerinizden."

Tarık Gönen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder