8 Aralık 2015 Salı

Islansın İsterdim

Kaç dil varsa dünya üzerinde konuşulan,
Hepsiyle ayrı ayrı zikretmek isterdim adını.
Yüzüne bakmak isterdim numaralı, numarasız her gözlükten.
Her sözlükte aramak isterdim anlam veremediğim derin bakışlarını.
Göz yaşlarınla her türlü körlüğe çare bulmak.
Her közlükte biraz daha alevlenmek isterdim.
Islansın isterdim saçlarım, nisan yağmurlarının sakinliği altında.

Kadıköyden binip vapura,
Martıların nimetine aracı olmak isterdim.
Kılamadığım tüm namazlarımın kazasını,
Eyüp'de kılmak isterdim.
Üsküdardan kız kulesini seyre dalıp, simanı düşlemek isterdim.
Islansın isterdim saçlarım nisan yağmurlarının sakinliği altında.

Bakamadığım gözlerinin içi gülsün.
Tüm dikenli bahçelerin, içi gül dolsun isterdim.
Koymaya korktuğum noktalar, sonu gelmeyen tekrarlarla virgül olsun isterdim.
Ben,
Ben bir tebessümünün müsebbibi olmak isterdim.

Her sofranda sayrem,
Her çayında bir dem,
Her nisanda diden olmak isterdim.
Ve, ıslansın isterdim saçlarım, nisan yağmurlarının sakinliği altında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder