5 Ocak 2016 Salı

Anarşist Değilim Ben...

Ben anarşist değilim be kızılay,
Şu sistem dedikleri dünden dışlamış beni.
Şu sistem dedikleri, dünden olan herkesi dışlamış aslında.
Bir tek sistemciler yaşayabilir sistemde.

Ben hukuksuz değilim be kızılay,
Hakkı savunanların kaçınılmaz yaftasıdır bu.
Hem biliyor musun, hukukçu da değilim daha.
Olsun be, oy kullanmak için siyaset mi okumak lazım?
Yada siyaset yapmak için illa oy kullanmak mı gerek?
Herkesin her şeye burnunu soktuğu bu ülkede bu kime neden garip geliyor ki?

Dışlanmışım dediysem de,
Korkma be kızılay,
Öyle kalabalık yürümem üstünde,
Yerinden oynatmam taşlarını.
Hem ben daha çalışan toma bile görmedim biliyor musun?
Acı gazlarla zehirlemem kaldırımlarını.
Yakmam seni şişelerle.
Fazla da konuşmam öyle ortalık yerde,
Olsa olsa bir kaç şiir yazarım duvarlarına.
Hem ben zaten aklımda yaparım en "içten" mitingimi.

Şsht kızılay.
Şu üstünde gezenlere fısıldama ama,
Sistem dediğimiz de zaten sistem olmak için dünkü sisteme anarşistti.
Olmak zorundaydı.

Aslında hepimiz anarşistiz biraz.
Kimimiz hukuka kimimiz hukuksuzluğa,
Kimimiz hukuklu kimimiz hukuksuz.
Çünkü kızılay, çünkü hepimiz insanız biraz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder