1 Ocak 2016 Cuma

Gözü yaşlı sözlerin

Ne vakit bir köşeye çöksem yahut yalnız kalsam bir yerlerde
Ağladığım geceler geliyor aklıma,
Hayal kırıklıkları,
Kalp kırıkları,
Tüm çatlakları, tüm patlakları hayatın
Devam filmleri misali geçiyor gözlerimden.
Gözlerimse ancak bir kaç ciltlik kitaplarda verilebilecek duyguların esaretinde yaşlanıyor çaresiz.
Gözlerim yaşlanıyor,
Sözlerim yaşlanıyor,
Ben yaşlanıyorum sonra.
Bir yaşıma daha giriyorum şaşkınlıktan.
Hatalarım canlanıyor hafızamda,
Can çekişen doğrularımsa bir türlü çıkaramıyorlar kafalarını gömüldükleri karanlıktan.
Girdiğim her yaşta yeni günler,
Döktüğüm her yaşta yeni güller canlanıyor.
Ve her canlanmamda yeni doğmuş bir bebek gibi bir kez daha ağlıyorum ben,
Kar beyazı gömleğim ıslanıyor göz yaşlarımla.
Yüzüme bıraktığı ıslaklıksa yine yüzümde kuruyor.
Günahlarımla ıslanıyorum,
Her nisan yağmurunda biraz daha ıslanıyorum,
Nisanları özlüyorum,
Mevsimleri ayları gözlüyorum,
Her nisanda biraz daha özlüyorum,
Tutsak kalan heceleri her nisan biraz daha sözlüyorum,
Yağmur damlalarına karışsın diye gözyaşım,
Ben her yaz, her kış, nisanları bekliyorum,
İnsanları bekliyorum,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder