4 Ocak 2016 Pazartesi

Sen Bir Aysın

Benim mehtaba düşer gölgem,
Sense çılgınlar gibi dans edersin ayda.
Bu gece;
Seni söyler baykuşlar toprağa,
Deniz kabarır yakamozunda.
Balıklar hasretine çırpınır,
Öylesine aydınlatırsın ki geceyi,
Yarasalar bozar uyku düzenlerini.
Her şey yerli yerindedir ama,
Bir kaç ton atarsın her güzelliğe o kadar,
Dünya yine döner güneşin etrafında,
Sen yine dünyaya mahkum,
Kız kulesi ışıklarını kapatır senin seyrine,
Tüm gemiler motor kapatır boğazın akıntısında,
Ve bir kez daha anlar mürettebat,
Alıp göturen tek şey akıntılar değildir,
Anlar her şey teferruat,
Binlerce güzelliği dünyanın bir senin seyrin değildir.
Neyse, ne diyorduk?
Yerli yerindedir her şey...
Tan yeri tam yerinde ağarır sözlerin misali
Ve gözlerin tek yıldızıdır ufkun.
Ama sözlerin sende kalsın,
bu gecelik gözlerin kafi bana.
Her sensiz gecem daha bir soğuk, bir yüzün seher bana.
Sende kalsın her yazın, bir güzün yeter bana...

Sen bir aysın,
Kaç siyah varsa sana değen,
Parlıyor...
Ben se siyah inciler misali,
Fersah fersah gözlüyorum ışığını,

Sen tutulmalara gelemeyecek kadar dolmuşsun,
Dolunay olmuşsun sen,
Bense, ışıksız sokakların kadim dostu siyah kaldırımlar,
Bense, bense alabildiğine karanlık, alacakaranlık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder